don´t eat the yellow snow...

ja, nån rubrik ska man ju ha...
ingen zappa fan så ni som undrar kan lägga ner funderingarna...
och rubriken är väl passande mitt i snö(o)vädret...
att inte äta gulsnö...
hur smart som helst...
inte för att man ska äta snö överhuvudtaget men ändå...

har haft tre lediga dagar...
och sover och sover och sover...
kanske har man någon form av behov av all sömn jag har fått nu...
har inte gjort så mycket mer än suttit och funderat kring saker och ting...
hann med en lunch med Molina iallafall...
en lunchdate som dragit ut på tiden och som till slut blev av...
jag förstår problemet, jag jobbar kvällar och hon dagar...
plus att hon har sin lilla familj att pussa på...
det kan vara svårt att få in en träff som man vet inte blir varken hackat eller malet...
en träff med henne måste få ta tid...
ge tid...
så man hinner umgås...
prata...
om viktiga saker och inte så viktiga saker...
och efter lunchen så gick jag och köpte henne en liten present...
hon vet inte om det ännu (okej, nu vet hon) men jag anser att hon är värd den...
så vi får se när jag kan ge henne den...
när nästa träff kan bokas in...

det snöar, om det är någon som missat det...
tog en timmes promenad till svärfar igår och det var... hmmm... uppfriskande...
träningen har jag blivit tvungen att vänta med på grund av en infektion jag fick...
man ska inte träna om man har infektion i kroppen, och jag lyder råden slaviskt...
så nu har det gått två veckor...
penicillinkuren är över och vi får se om den gjot nytta...
om infektionen lagt sig...
infektionen som innebar att två av mina piercings fick plockas ut...
vart det får ni fundera ut själva...
men jag var tvungen att plocka ut båda, för jag kan ju inte gå runt med bara en på andra sidan...
det går ju inte...
lite symmetri ska man ha i livet, när allt annat är skevt...
så nu känner jag mig naken...
de har trots allt funnits där ett antal år nu...
men nu ligger dem på hallbyrån...
som en påminnelse om något som inte finns längre....
vet ej vart jag fått infektionen heller men jag misstänker från jobbet...
eller inte jobbet i sig utan klientelen...
men men, nu ska man inte måla fan på väggen eller nåt...
men jag har mina misstankar...
bara tio dagars kuren tagit kål på baskiluskerna som orsakade skiten är borta...
annars har jag en tio dagars till att vänta mig...
och det vill jag helst slippa...

och det fortsätter att snöa...
och ät inte gul snö...

Kommentarer
Postat av: Molina

Gott Nytt År!

Kram/E

Gissa hur nyfiken jag blev nu då... :0)

Postat av: svar till Molina

Det kan jag tänka mig... *ler*
GOTT NYTT ÅR TILL DIG MED!

2005-12-31 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback