Nyfödd

att det tagit sån tid att skriva ett helt nytt inlägg (hela två dagar) är för att jag försökt komma underfund om funktioner och saker och ting på denna sida...
som layouten till exempel...
den är bara en sida av mig...
det finns inget som säger att jag har ändrat den tills imorgon men just nu verkar den fungera...

förra och det första inlägget var för att tala om att jag var ny här...
ny som i nyfödd...
jag tillhör inte dem som följer trender direkt och ändå läser ni detta...
har och finns fortfarande på helgon men känner att det är dags att finna andra vägar...
men det kändes som jag kanske behöver utvidga mina vyer litegrann från helgons trygga famn...
visst, jag lyssnar på metal, åker på metalfestivaler och ser ut som jag lyssnar på metal men...
men det är bara en sida av mig...
det finns så mycket mer om man bara vill se...

utsida
insida
framsida
baksida
ovansida
undersida
och den andra sidan
men vem bryr sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback