om vänner

Jag borde egentligen skrivit detta i nattens inlägg men av någon konstig anledning så kom det aldrig med. Jag ger det en egen rubrik istället. Mycket trevligare så, och på så sätt kan jag visa min tacksamhet för de vänner jag har. Hyllning till kaleidoskåpet som de utgör. Jag är evigt tacksam och älskar er alla! Ni vet vilka ni är!!! 

Vet att det finns ett talesätt som säger att; ge mig dina vänner så ska jag tala om för dig vem du är. Den som säger det och skulle få se mina vänner skulle ha det svårt att definiera mig. Att se på mina vänner och därefter tala om vem jag är skulle, enligt mig, vara en svår uppgift. Att jag är en person med många sidor och bottnar är liksom redan klart, det vet jag. Och mina vänner visar det tydligt också. Jag skulle vara väldig tom och fattig utan dem.

TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback