inte idag...

heller...
sjuk...
ingen feber eller nåt...
inte ens snorig...
men ingen röst...
slemig i halsen...
ringde och sa att jag ej kan jobba idag/ikväll...
de hörde knappt att det var jag...
*ler*
då vet man att man inte har en röst...

sååå, detta innebär att jag kommer inte att sluta röka idag heller...
orsak?
jag tycker det är så jävla gott att röka när jag är sjuk...
vet, jag är konstig...
alla andra kan inte ens tänka tanken...
en annan är nästan kedjerökare när man är sjuk...
men sen, när det släpper...
då skulle det vara en väldigt bra dag och lägga ner cigaretterna...
då vill jag inte ha dem...
för då blir det inte gott längre...
hur sjukt det än låter...
men visst...
återkommer i ämnet om ett par dar eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback