förvirrad...

just nu befinner jag mig i förvirring tillstånd...
hela mitt liv har vänts upp och ner...
saker och ting är inte vad det varit...
saker och ting kommer aldrig att vara som dem varit...
måste omvärdera hela mitt liv...
trettio år har raderats...
trettio år som ingenting...
trettio år av besvikelser...
trettio år av brutna löften...
trettio år..
hela min verklighets bild förändrats...
min identitet har ifrågasatts...
hela min uppväxt känns som ett hån...
hela min uppväxt känns som en lögn...
hela min uppväxt raderades på ett par sekunder...
jag är förvirrad...
jag känner mig föräldralös...

Kommentarer
Postat av: Carina

Var ledsen, bli förbannad, skrik gör vad som behövs för att få ut det. Åsså kommer det här tråkiga kloka:
- Men nu börjar också nånting nytt - BAMSEKRAM

2006-01-23 @ 12:17:35
Postat av: svar till Carina

TACK vännen...
KRAM

2006-01-24 @ 11:33:47
Postat av: Anna

Long time, no write... Vet inte vad det handlar om, men Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback