felvänd

Jag måste vara en av dem som lyckas med detta på bara ett par dar, eller jag kanske ska skriva nätter. Semestern har knappt börjat och jag har redan lyckats vända på dygnet. Ja, jag vet klockan är knappt halv tio på en söndag men det finns en anledning till varför jag är vaken så här "tidigt". Jag är morgontrött, en nattmänniska, och lillkillen som klev i mitt liv för sju veckor sedan är det också. Inte bra alls. Som igår sov vi till ett, dagen innan till elva. Inatt låg jag och vände och vred mig till halv fem, eller nja, det var då jag kollade sist på klockan. Vad jag tänkte på är inget jag skriver ner just nu. Saker som höll mig vaken iallafall. Och jag kan hålla med vännen om att längtan låter bättre än saknad. Saknad är väl efter någonting man haft, längtan är det man vill ha? Men samtidigt så vet jag att om jag säger högt att det är en längtan så måste jag bekräfta att den finns, eller det kanske jag gjort redan? *ler* Om inte annat så håller denna längtan mig vaken om nätterna... Tålamod var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback