kanske...

är det dags att tänka på refrängen...
det vill säga sluta med rökandet...
nu är det inte gott längre...
ja, jag skrev ju ett tag sen att jag tycker att det är gott att röka när jag är sjuk...
helt frisk är ju inte men det börjar smaka illa...
samtidigt som man känner hur kläderna luktar när näsan inte är täppt längre...
nu har jag inga ursäkter längre...
ska bara bestämma mig för när det är dags...
men inte idag...
kanske imorgon...
även om idag är en dag som vilken annan...
vet inte om jag är redo att börja hosta igen...
för det gör jag...
få upp all nikotin som satt sig i flimmerhåren...
det blir lite under åren...
äckligt om inte annat...
att veta vad man gör mot sig själv och ändå hitta på ursäkter...
jaja...

men inte idag...
kanske imorgon...
det beror på om det känns som en bra dag...
får lita på magkänslan...
samtidigt som jag vet att det är inte det det handlar om...
måste få fram den där envisheten i en...
jävlaranamman...
men kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback