dagen innan valborg

Tisdag idag alltså. Det är ju inte så att jag missade söndagen (eller måndagen heller för den delen), jag sket i att skriva om det helt enkelt. Svårare än så är det inte. Skitperiod i mitt liv just nu. Inte förhållandemässigt då kan jag ju klargöra. Allt annat verkar bara skita sig nu helt enkelt. Sådär som det brukar vara på våren har jag ju märkt. Skitvårar!!! Eller så är det bara jag som målar fan på väggen och målar in mig i ett hörn och allt det där.

Skulle egentligen varit ledig natten som kommer. Byte av pass och allt det där, men bytet får bli en annan gång för hon ringde och meddelade att hon är magsjuk. Skit! Jag sm hade sett fram emot den här tisdagen lite ändå. Jag som skulle ha shoppat. Jag som skulle ha städat. Jag som skulle ha suttit och planterat blommor i detta nu. Men nä. Ska till jobbet med nästa buss som åker snart.

Varför ens göra upp planer när det verkar blir helt tvärtom ändå? Slöseri med energi.

Nä. Jobb var det ja. Blö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback