lunginflammation

Det var ett tag sen som jag var inne och skrev några rader, men det har varit en massa saker IRL som behöver all min uppmärksamhet. Verkligheten brukar arbeta så.

Jag var ner på begravningen, som var sådär fin som man hade förväntat sig.
Väl hemma så var det spelning som farsan skänkte pengar till. Hade det riktigt trevligt.
Hann upp och leka hemmafru också, innan jobblivet kallde mig ner till stan igen.

I fredags slog hostan klorna i mig och innan kvällen så misstänkte jag att det var dags för lunginflammation igen. Och visst, det blev bekräftat idag eftermiddag men å andra sidan så har jag svårt att andas idag så, vilket innebär en tablettkur och hostmedicin och sjukskrivning. En positiv sak dock; jag har en väldigt omtänksam pojke som har tagit hand om mig hela helgen. Hoppas bara att jag inte smittat honom med denna förhatliga lungsjuka. Blä.

Så det är soffläge som gäller i en vecka framåt.
*Hosthosthost*

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig gumman!

2008-04-08 @ 12:46:03
Postat av: Molina

Huva, krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback