onsdag

Jepp, jag har koll på dagarna än så länge. Efter i natt kommer man att hinna tänka både en och två gånger innan man säger nåt. Ska jobba natten igen, vilket kommer att innebära att det blir både en massa felsägningar och svårt att skilja på idag, igår och vad det är för dag egentligen. Men det hör liksom till om ni nu inte har förstått det. Nackdelen med mina jobbtider är att det blir en massa framskjutet, samtidigt som jag egentligen inte ska klaga alltför mycket eftersom jag är ledig ganska mycket ändå. Dygnet har ett ex antal timmar och jag har lite svårt att stycka upp dem som man ska och göra konstruktiva saker. 

Har en massa borde igen. Borde ringa samtal. Borde plantera om blommorna. Borde städa. Borde åka och hälsa på folk. Borde... Nåja, fåfängan tillfredställde jag igår genom att färga bort det gråa igen. Det är väl när de kommer fram igen som man märker att en månad gått av bara farten.

Vaken natt innebär att jag får packa ner en tjock bok så jag inte blir utan läsning i natt. TV finns numera på plats, men det betyder ju inte att det finns nåt att se. Det är bara ettan, tvåan och fyran som kan tittas på och efter en viss tid så finns det inte så mycket att se. Internet finns än så länge inte vilket gör att det där med böcker är en jäkla bra uppfinning. Har tre olika på gång just nu, så de ska väl betas av under den här veckan så det inte blir konstigt i skallen (mer än det redan är menar jag).

Nä, ska nog ta mig till jobbet nu även om jag inte har någon större lust med det idag... men det är som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback