dönnersdag

Jaaa, det har slagit slint i skallen på mig. Men det ÄR torsdag idag. Faktiskt. Arbete på schemat som väntar. Ännu en vaken natt framför mig med andra ord. Suck.

Jag somnade ifrån regnet i morse efter att ha pratat med Pojken en stund. Han behövde prata av sig efter att ha vart och umgåtts med vänner. Det har liksom kommit fram en sak som fick honom väldigt upprörd. En av hans vänners ex har tydligen pissat i det blå skåpet och besvikelsen eller snarare föraktet är total. Jag förstår honom fullt ut. Vad det handlar om kommer jag inte att avhandla här.

Ett pass till så är det helg sen. Och med det kommer Pojken ner. Ska väl göra mig iordning så jag kommer iväg. Får se om jag får jobba för två eller om vikarien faktiskt har skinn på näsan. Man vet ju aldrig. Facit har jag imorgon.

Dags att ta på sig professionella rollen igen. Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback