på arbetet igen

Arbetar enligt schemat igen. Lugnt och tyst för tillfället. Ingen TV inatt tydligen (signalfel som vanligt). Internet funkar dock. Irritationen från igår har lagt sig, om än motvilligt. mest uttråkad hela tiden just nu.

Pojken var förbi i stan en snabb sväng med barndomsvännen sin. Barndomsvännens bror bor här så. Synd bara att Pojken inte stannade kvar. Saknar han som fan igen. Skumt att sova ensam efter att jag vant mig vid att ha han bredvid mig varje natt under en månads tid.

Sms om att vara bjuden på fest som jag var tvungen att tacka nej till. Arbetar den helgen. varför känns det som om jag vart med om det förut? Dejavú liksom. Mitt liv suger just nu.

Nä, arbeta lite kanske. Ta upp den där boken som ligger och väntar. Kaffet med för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback