annandagensmorgon

Fredag morgon och jag är redan vaken. Vi har sovit som klubbade sälar både två efter att vi bestämde att det där med julTV är inget för oss. Det var väl vid halv ett eller nåt. Varför i h-e visar de bara en massa skräp (med undantag för Pirater igår) under helger? Är det för att de antar att "alla" nu sitter och super skallen av sig eller har annat för sig? Eller bara det att det handlar om hjärntvätt deluxe? Jag vet inte. Men jag har då inte så mycket att titta på under en långhelg som denna. Om de inte nu klämmer in dem mitt i natten då alla verkar sova.

Nåja, gårdagen var solig och vi var iväg och kollade in Media Markt under mellandagsrean. Pojken hittade sladdlösa hörlurar och jag kom hem med en skrivare/scanner/kopiator. En sån där som jag har nämnt vid jämna mellanrum. Nu har jag en som står här bredvid mig och kan bara konstatera att skrivbordet är för litet för det här. Hmmm... men det blir väl bra sen när jag möblerat om lite. På nåt sätt. Sen en annan dag. Inte nu för det blir en massa sladdkrångel och det är bland det värsta som finns. Orka bråka med sånt liksom.

Fredagmorgon och vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Förhoppningsvis är vi piggare idag än vi var igår då det blev att ta två (?!) stödvila under dagen. Vi umgicks med John Blund helt enkelt. Eller lekte värsta pensionärsparet. Idag hoppas jag bara på att det blir fler vakna timmar än igår. Pojken ligger kvar i sängen än och jag ska påbörja dagen med mera kaffe.

Kommentarer
Postat av: Rockern

Jag har flyttat!! :D



Kram!

Postat av: hRaven

Anna: jag följer dina spår... får väl se om jag registrerar mig så jag kan kommentera saker och ting också... dummer... men det blir nog bra med en ny början...

2008-12-27 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback