en olycka kommer sällan ensam...

Vad i helvete???!! Vad är det med den här dagen egentligen? Vad kan man säga? Jahaja. Tack för det här!  Jag har efter att kvartersvärden varit här haft samtal med både hyresvärd och polis. Det enda som behöver göras är att kontakta försäkringsbolaget och kolla vad jag ska göra nu. Orsak? Inbrott i källarförråd. Tack för det.

Tack så jäkla mycket. Inte för att jag hade så jäkla mycket att sno där nere, men det lilla jag hade hade jag gärna velat ha kvar. Skit. Fin jävla flyttpresent han lämnade efter sig. Ja, vem skulle det annars vara? Visste ju sen innan att granntrappen haft besök i sina förråd, men jag hade ju sluppit besöket. Skit också. Nu ska ett nytt lås införskaffas. Som om det skulle hjälpa direkt. Men det är det minsta man kan göra tydligen. Helvete också.

Vad mer liksom? Bara undrar. En olycka kommer sällan ensam och så som det heter så kommer dem ju i tre. Så vad mer? Va?

Jag borde aldrig ha klivit upp idag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Rockern

Men vad faan, har de tagit saker???

Postat av: hRaven

Anna: Jodå, med hur mycket vet jag ju inte förrän jag gått igenom allt. Men det jag såg fattades räcker gott och väl. morrar

2008-12-30 @ 17:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback