11 december 2008

Dagen är här!! Spelningsdagen är här*.

Och jag, jag har sovit hela natten!!! Bara en sån sak. Visserligen fortfarande trött men ändå. Jag har sovit! Hur bra som helst, så slipper jag sova i bilen på vägen ner sen. Nu blir det bara att njuta av dagen då... och bjuda kompisen på mat också innan det bär iväg. Vi blir tre som åker ner. Den där samma som brukar komma upp på fika även om Pojken jobbar.

Gårdagen blev inte alls sådär som jag hade tänkt från början. Hade ju visserligen inte så mycket på agendan heller direkt, men det lilla som faktiskt fanns med där blev ju inte gjort det heller. Satt hellre hemma och hade sällskap av Rockern över msn om man säger så. Hade ingen lust att ta mig ut i snålblåst och yrsnö så det blev att messa Pojken på jobbet och be han handla på vägen hem istället. Själv gick jag och kramade kudde istället. En mycket bättre deal tycker jag. Sov lite väl länge med risk för en ännu en sömnlös natt framför mig. Men jag fick fel, och hur nöjd som helst. Kanske jag och John Blund numera är sams igen då? Återstår att se om man säger så.

Nu är det inte många timmar kvar innan det bär iväg då. Nyvaken och med morgonkaffe så känns det som om det blir en bra dag idag.

*Vad det är för spelning? Volbeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback