hata mera!!!

Alltså, allvarligt, det dö... hatas för lite i det här landet. Och jag borde lära mig att inte ha sån jäkla tålamod med allt. Speciellt inte med grannen från helvetet. Jag tröstar mig med att han är borta snart. Enligt bilen utanför, om han nu inte snott den också, så kommer han att befinna sig 19 mil härifrån snart. Gud så skönt. Hoppas han håller sig borta och lite synd tycker jag ju om hans nya grannar (om han nu får såna). Men hey, jag slipper honom. De andra i huset slipper honom också. Men, ett stort men, han är ju inte borta än!

Brorsan reagerade knappt över min helvetes dag, men han är lite sån där. Vi är som natt och dag när det gäller vissa saker. Att han är mer konkret i sitt tänk medans jag... jag fladdrar i den abstrakta sfären. Just nu är han och hälsar på, även om han detta nu befinner sig hos några andra. Han skulle sova här sa han i allafall. Så vi får se när han dyker upp. Har lite hyllor att flytta på. Vart dem nu ska få stå under iden jag inte kommer ha ett badrum är ju en annan fråga. Finns ju en anledning varför dem står där de står.

och Pojken tycker att jag ska andas lite. Hata kan jag ju göra men att jag ska andas lite.

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas nu ditt 2009 blir alldeles, alldeles underbart! :0)



Kram//E

Postat av: hRaven

E: Tack det samma. Det kan ju inte bli värre än det här året slutar och nästa börjar. Allt talar för att året kan bli hur bra som helt. Kramar till dig också.

2008-12-31 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback