ut för räkning...

Så slog djävulsförkylningen från helvetet klorna i mig igår morse. Hosta från avrgrunden. Kroppen skimrar till till och från av febersvallvågorna. Och orden vill inte komma ut i rätt ordning, inte bokstäverna heller... suck. Så det blir en snabb sammanfattning bara.

Lucia hos mina föräldrar gick bra. Bättre än förväntat men jag ger min bror den creditet. Han funkar lite som en neutralisering mellan mig och mor. Blev sjukt mätt av all mat kan jag ju säga.

Skjutsade in Bror till tåget halvvägs hem till honom och sen hem till mig. Handlade innan vi kom hem och sen blev det soffläge under filten resten av kvällen. Nog för att det är kallt hemma hos mig men igår frös jag nå djävulskt. Trött som en gnu också och det där med att vända på dygnet går ju inte sådär bra. Blir det inte bättre innan kvällen så ringer jag och sjukskriver mig. Det här går ju inte!

Näää... nu blir det att ta hand om mig. Ska be Pojken åka och handla år mig först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback