utslagen!

Så! Numera kan ni räkna mig som utslagen. Idag har jag till slut införskaffat mig en termometer. En sån där som visa hur mycket feber man har. Bra investering och inte alls så dyrt som jag befarade, men de har väl blivit billigare? Eller?Febern som jag kände av och visste fanns i kroppen visade sig vara ganska exakt 38,1. Det är en och en halv grad mer än jag brukar ha. Så ni kan ju tänka er hur ont jag har i kroppen? Feber är inte skoj. Inte alls. Men jag har väl gått och fått influensan?

Så kära vänner, jag blir hemma i ett par dagar till. Min kropp säger ifrån å det kraftgaste nu. Har sovit bort det mesta av dagen, med undantag på ett par timmar där jag sa hejdå till Pojken som valde att åka hem idag. Han skulle egentligen vart kvar till imorgon förmiddag. För det kan ju inte vara kul att ha en yr och borträknad flickvän? En sån där som känner att det där med att vara social tar ju bara energi.

Nä. Soffläge igen känner jag. Kanske hittar nåt sevärt på dumburken också. Eller om jag sover bort nån timme till. Märks väl.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla lilla gumman!!! Krya på sig!

Postat av: hRaven

Anna: försöker ju... just nu förlorar jag striderna... men fan om jag inte ska vinna kriget!

2008-12-15 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback