mittinatten

Gårdagen ägnade jag mig åt att betala igen lite av sömnskulden jag hade samlat på mig igen. Det blev ett ex antal timmar övertid på sovandet. Tydligen behövde jag det, även om resultatet är att jag sitter uppe nu. Visserligen blir det inte alltför sent inatt då jag ska krama kudde snart igen. Känner att det behövs. Även om jag inte varit vaken alltför länge nu.

Natten innan var ännu en av dem där nätterna som jag undrar över saker och ting här i livet. Att infrågasätta vad det är jag håller på med. Blir bara väldigt mycket ibland. Som att saker och ting blir så att jag får nya öknamn emellanåt. Nu sensat blev det ett nytt som jag inte hört förr. Att bli kallad efter europas värsta diktator som extra tillägg till mitt eget gör att man undrar över vad det är man håller på med. Det blir bara för mycket ibland. Ifrågasätter mitt sunda förnuft mest hela tiden numera märker jag. Jag vet... jag VET... jag vet... Det räcker väl så?

Nu är jag mest glad över att jag har kortat av min monstervecka genom att ta semester hela helgen. Inte för att jag har en massa semesterdagar att ta ut, eller att jag hade valt att ta ut dem under power meet, men nu råkar det sammanfalla. Första gången på fyra år som jag ite jobbar under PM. Så det blir väl intressant? Pojken kommer redan imorgonkväll, och jag längtar redan. Har gjort det ett tag nu. Blir lätt så när det går för många dar utan att man ses eller att man har kunnat prata i telefon ordenligt. Många timmar till imorgon kväll. Och dem kommer att gå åt städning och annat sånt där.

Nu krama kudde om raggarna som tjuvstartat årets happening låter mig göra det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback