mysfredag

Fredag idag. Väntar på att Pojken ska sluta på jobbet för den här veckan så vi kan göra helg. Jag ska möta upp honom för att hyra film för ikväll. Ska bli en myskväll helt enkelt. God mat, som jag inhandlade bara för en halvtimme sen, och en och en annan film kan ju bara resultera i att det blir hur trevlig kväll som helst.

Hade det varit en fredag hemma ensam för min del så hade jag nog bäddat ner mig i soffan med dem där böckerna jag fick med mig när jag var och handlade. Både Koontz och King ville följa med mig hem nämligen. Ska bli trevliga nätter på jobbet nästa vecka. OM det nu inte blir så att förkylningen jag känner av nu utvecklar sig till en redig jävel och jag får bädda ner mig i soffan hemma istället. I och för sig skulle jag inte klaga alltför mycket över den lilla grejen... men ändå. Sjuk vill jag ju inte vara. Finns ju risk för att det blir en ny lunginflammation. Lätt hänt när man redan haft det en två gånger.

Nä, dags att röra på fötterna. Pojken ringde för en minut sen. Han gör tidig fredag. Jag klagar inte. Mer tid till oss. Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback