fredagnatt

Ensam hemma. Försöker att komma mig för att göra saker här hemma men blir sittande istället. Ibland har jag så mycket energi att jag inte vet vad jag ska göra av det och resultatet blir den samma; jag blir sittande. Skumt egentligen. Att jag inte kommer för mig att göra saker istället. Men det handlar väl mest om att jag inte vet vilken ände jag ska börja.

Men just nu är det som om all luft liksom gått ur en. Pyspunka kanske? Eller jag vet ju vad det är som snor all min energi för tillfället. Det som gör att jag är dödens trött emellanåt. Jag hade föredragit pyspunka.

Jag saknar energidepåer. Och jag vet inte vart jag ska hitta energi ifrån heller. Nån som har sånt övers så skicka över det till mig är ni snälla? Problemet med den här sortens trötthet är att man ser inte de bra sakerna till slut. Att man hamnar på en plats man inte vill befinna sig i.

Jag behöver ladda batterierna på nåt sätt. Tips?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas du fick energin jag skickade! Jag blev tokslut och somnade iallafall.. :D

Postat av: hRaven

Anna: Jodå. Tror du väckte mig faktiskt ;)

Nackdelen är att verkligheten snor så mycket av en numera...

2008-06-29 @ 03:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback