sidan kan inte visas

Hatar när det blir sådär. Drygt om inte annat. Men det är väl som det är. För ofta för att det ska vara bekvämt. Blir liksom fel när man tänkt skriva saker. Jaja... skit samma.

Blev inge vattendrag den här gången heller. Orsaken är enkel. Jag går inte ner själv. Jag vet ju hur löjligt det låter. Speciellt när jag kan göra andra saker helt själv. Men tydligen är det skillnad på vad jag utsätter mig för. Att åka långt bort är inga problem, medan att gå ner till min egen bakgård verkar vara ett stort problem. Löjligt. Patetiskt. Men det är som det är ibland.

Jobbhelg framför mig. Drygt som fan. Har liksom ingen lust alls, men det hänger väl ihop med det faktum att jag redan jobbat fyra nätter. Sova äta jobba. Blir inte så mycket mer än så ibland. Min verklighet. Hade varit trevligare att sitta i en öltält under helgen... men nä. Ska sitta på jobbet. Det enda jag kan hoppas på är att det blir en lugn helg. På måndagmorgon kommer jag att sitta med facit i hand. Just nu ska jag bara stålsätta mig inför helgen. Det är bra att veta att jag jobbar med bra tjejer denna helg. Kunde ju vart annorlunda.

Nä... dags för arbeit. Ha en trevlig helg. Ha skoj för mig å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback