sms

Blev nerbjuden till Sigurd idag. Var tvungen att tacka nej på grund av jobb. Jag hade verkligen behövt komma ut bland mina gelikar ikväll. Men nä. Lockad är jag som fan, men samvetet och lojaliteten säger annat. Jag kommer att befinna mig på annan plats

Ett annat sms kom också. Ett av dem där kedjeskitarna som skickas runt. Känns som ett hån. Speciellt från den som skickade den. Orkar liksom inte. Vänner? Har jag såna?

Ett annat skickades iväg. Vill inte störa när andra har skoj. Orkar inte med att bli avvisad, avsnäst. Hade verkligen behövt prata just nu, men det finns ingen tid. Nån minut här eller där räcker inte just nu.

Jag befinner mig inte på en bra plats just nu. Bara sådär jäkla bra på att vara mitt svarta jag ibland att det är äckligt åt det. Ingen bra förutsättning till en natt på jobbet med andra ord. Hudlöst så det skriker om det. Men är det inte så att skit ska skit ha?

Just nu är jag bara ledsen. Inte bra. Inte bra alls.

Till råga på allt så är det bara fotboll på schemat idag. Blöö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback