tjugofemte juni

Onsdag idag. Jobbnatt framför mig. Hade väl vart helt okej om jag nu kunde sova också. Ingen bra start på dagen/natten om man vaknar strax efter nio i morse. Lyckligtvis så lyckades jag somna om för annars hade det inte funkat alls. Även om klockan halv två är i det tidigaste laget. Brist på sömn får jag ju ändå när jag går på schemat. Behöver ju inte börja med att inte få den sömn jag behöver. Att vara trött och grinig på jobbet är inte bra för någon.

Har hunnit prata med pojken en stund, även om det inte blir sådär jättelänge när han ringer från jobbet. Han har eftermiddag denna vecka, så det blir stulna minuter här och där på telefon. Tråkigt som fan, speciellt när man saknar han. Men men, det är som det är. Sen hade det ju inte spealt nån roll om vi hade levt ihop eftersom han skulle ändå vart på jobbet nu. Hmmm, skrev jag verkligen den där meningen? Ojdå. Avslöjar väl lite vad jag funderar på ibland *ler*. Skulle ju inte ha nåt emot det där faktiskt. Får ju frågan titt som tätt från folk ändå så det skulle ju vara konstigt om jag inte tänkte den tanken.

Jobba inatt var det ja. Dags att ta itu med förberedelserna inför jobbet dårå. En dag i sänder. Vardag. Varnatt. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback