zzZzzzZZZZZzzzZZZZ

Just ja. Vaken var det ja. Å vad pigg jag är. Not!

Trött. Så in i dödens trött. Fattade inte att klockan ringde när den väl gjorde det. Tur att man ställer två klockor dårå. Annars hade jag förmodligen fortfarande legat och kramat kudde. Inte bra det här alls. Får ju inte vara trött redan. Hur ska natten bli om jag redan nu bara har lust att lägga mig och sova bort min verklighet? Men, "bara" femton timmar kvar innan jag får krypa till sängs igen. zzzZZzzZZZZZzzz... öh, va? Just ja... jobba var det ja.

Inatt försökte jag mig på att sätta mig vid datorn och skriva lite, men nä, det ville sig inte sörru. Antingen krångel med uppkopplingen eller så var det bara en av dem där tillfällena där man inte kom in här. Hade väl nåt jättebra att skriva som är bortblåst nu. Nätterna ger konstiga funderingar. Tankemönstren blir bakvända. Föröskte hitta en bok att läsa i bokhyllan på jobbet, men hittade inget. Jag är inget större fan av deckare så mycket går ju bort på grund av det. Tanken som slog mig mitt i allt letande efter en bok var att jag kanske borde skriva den där boken. Orsaken var den att jag får ta och skriva en bok jag själv vill läsa. För hur ska jag annars hitta nåt att läsa? Logiskt eller hur? Nä. Som sagt, tankarna blir lite bakvända på natten. Sen är det ju det så att jag tvivlar på att jag är den enda som inte läser deckare heller. Kanske ska jag skriva den där boken för alla dem också? Hmmm... Tål att tänkas på eller hur?

Sista kaffet ska väl ner innan det blir att hoppa på bussen och ta mig till jobbet igen. Ska försöka hitta kläder att ha på mig också kanske? Kan ju vara en bra idé skulle jag tro. Inte för att killarna på jobbet skulle ha nåt emot om jag kommer naken, men det ger ju ut fel signaler skulle jag tro? Nä, dags att skärpa sig och göra det som ska så man inte blir sen.

zzzzzzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback