andra mars

Idag är det söndag och jag har jobbat hela helgen, samt kommer att befinna mig på jobbet inatt igen. Allt hade ju vart frid och fröjd om det hade varit så tt internet hade funkat, men nu gör det inte det. Så nu har jag ju fått frågan till det där jag undrade för länge sen om vad man gjorde om nätterna innan internet fanns; Inte mycket. Nu är det ju tur att jobbet inte är lika lugnt som den förra jag hade, men ändå. Drygt, och jag har hunnit läsa ut en bok på fyra hundra sidor. Inatt kommer jag att få ta med mig en ny med andra ord.

Söndag, och nätterna har runnit på och dagarna har jag sovit bort. Inget nytt under solen liksom. Haft en hel del funderingar och tankar denna helg men utan internet på jobbet så sitter de kvar i skallen istället. HAde ju tänkt att skriva lite om farmor igår, som skulle ha fyllt 86. Bara sådär som sammanfattning av ett liv. Blev inte så, så jag tar och skriver det sen vid tillfälle istället. Hmmm...

Idag är det andra mars, som råkar det vara min födelsedag. Och så som det ser ut nu så kommer den att firas nästa helg. Just nu känns det bara långt dit, men det det är väl tröttheten som talar just nu skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Molina

Hipp hopp hurra! :0) Grattiskram//E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback