kallt och rått

Regnet har vräkt ner sen igår kväll. Ju längre natten blev desto kallare blev det och med regnet och kylan kom råheten också. Inte roligt alls, men väldigt effektivt när man är mitt i vargtimmen och behöver piggna till. Men just nu känns det som om lite solsken skulle sitta fint. Det är inte kul att sitta och vara småfrusen inomhus. Men hey, jag ska inte klaga. Natten är till ända och helgen kan börja! Nåja, ska väl hinna sova också innan jag kan säga det sista. Det första är ju helt sant, jag har avslutat nattens pass och funderar när jag kommer att somna idag då. Har hamnat i en av dem där förhatliga övertrött faserna. Egentligen är jag hur trött som helst, men jag vet att det där med sova kan jag glömma än på ett par timmar. Skumt hur det kan bli ibland.Sen underlättar det ju inte direkt att veta att pojken kommer senare idag. Saknar han som fan.

Jag har ju en del saker att göra innan john blund kommer att vinna över fysikens lagar, så det blir ju bra att jag hinner göra det innan sovandet så slipper jag ta det när jag är nyvaken. Snabbstädning kan ju vara bra så jag slipper skämmas över misären här hemma. Fattar fortfarande inte hur det kommer sig att det blir så jäkla stökigt när man inte ens är hemma. Eller jag kanske ska skriva att jag kanske borde spara på städenergin hem till mig istället? *ler*

Ska nog ta itu med saker innan jag ska hinna krama kudde en stund. Ha en trevlig helg, det kommer jag att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback