11/11

Nyvaken med första muggen kaffe bredvid mig. Sömnskulden decimerades med ett ex antal timmar inatt. Blev tio timmar rakt av så jag och John Blund är väl sams igen, eller så vill han bara ha det jag är skyldig han för tillfället. Oavsett vad så tycker jag att det är ganska skönt faktiskt. Sovandet är det ju si och så med som ni redan vet. Vaknade till liv utan klocka/klockor också, bara en sån sak. Jag vaknade till liv en sväng tidigare när det var sådär svart utanför fönstret och undrade om det var morgon eller kväll igen, inte ett dugg störande tanke. En snabb titt på klockan som tittade upp på mig och meddelade att det var morgon. Sen lyckaes jag med konststycket att somna om en stund.

Tisdag idag och planen är att ta och städa lyan och allt det där andra jag skjutit på. Måste ner till källaren också och kolla läget lite och se vad som egentligen finns där. Plus att det ska ner en massa lådor som saker jag inhandlar kommit i. Som dammsugaren jag köpte och sånt där... Hmmm, en del skulle väl kalla mig lat eller nåt annat. Men det är jag inte. Vissa saker är jag bara van att ha stående. Typ kartonger i ett hörn. Har ju fortfarande dem där lådorna stående sen jag flyttade in. Men som sagt, de står bra där även om jag skulle vilja få bort dem. Men, inte förrän dem där hyllorna kommer hem.

Under natten, långt efter att jag hade somnat, så hade jag fått ett sms. Ett sms som undrade om jag ville komma på glöggkväll ett visst datum. Visst vill jag, MEN... nu får du inte bli sådär jätteförvånad... jag jobbar då. Inget nytt under solen liksom. Fan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahah.. Herregud.. Jag vet inte vilken tablett jag var inne på när jag tyckte det var viktigt att styra upp en glöggkväll! :D Bäst att vara ute i god tid. Men vi tar det en annan kväll helt enkelt.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback