1:a advent

Så, söndag idag då. Och kors i taket, jag har vaknat av väckarklocka idag. Yey! Trodde faktiskt inte att jag skulle någonsin bli glad av att vakna till skränet från skiten, men idag är jag det. Det betyder ju att jag idag inte vaknade innan klockan med känsla av att ha försovit mig. Bara en sån sak. Att jag se kommer att förbanna den som kom på klockan en annan dag hör ju liksom inte hit. Inte idag.

Söndag betyder att det är nu bara en natt innan jag kliver av imorgon bitti och är ledig ett par dar, med undantag för mötet på onsdag. Men den räknar jag ju inte som jobbpass direkt. Sen är det ju så att jag blir lite extra ledig nu eftersom jag tagit ett par dagars semester också. Ska bli så jäkla nice. Men, än är jag inte där. En natt till att ta sig igenom först.

Gårdagen var en riktig sugig dag helt enkelt, och gårdagens inlägg liksom avslöjade det, men det var ju inte riktigt så illa sen faktiskt. Ibland målar jag fan på väggen utan anledning, men sånt händer emellanåt. Att det jag skrev visar också på vad jag är för sorts person. Att mitt i allt elände och all sugighet så visar jag hänsyn. Komplex människa helt enkelt. Jaja... nog om det nu.

Nä. Fixelidona här hemma och sen iväg igen. Ha en trevlig söndag ni som är lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback