kyrkogård och vegotacos

Igår var vi så hos Rockern och hälsade på. Det som tagit sin lilla tid att få till, men så blev det av till slut ändå. Först  hämtade vi upp henne och tog en vända på kyrkogården och hälsade på. Fan vad folk!!! Ursäkta? Fick ju nästan ha kölapp för att ta oss in på området. Pojken försökte knäppa kort på bilkön ut från stället, men det gick inge bra. Men folk var det både högt och lågt, vilket gjorde att stämningen kom av sig lite. Men det gick ju bra ändå. Gjorde det ju det vi skulle, det är väl det som räknas?

Så handla allt för en trevlig plockmatstund framför TV:n. Blev vegetariska tacos, som det brukar bli hos henne. Hon äter ju inte kött och jag är ju flexibel så. Pojken fick smaka vegotacos för sörsta gången, vilket han kommenterade med att; det är ingen skillnad med vanliga. Så nu vet ni... ni skeptiker *ler*. Blev skräckfilm och en massa prat. Men jag blev för trött helt plötsligt... kan ju bero på att jag var vaken redan vid sex igår morse? Synd, hade vart nice att sitta en stund till i hennes soffa och prata bort en stund. Kommer väl fler gånger?

Nåja... hälsade på djuren också. Eller snarare djuren som hälsade på oss. Gos både högt och lågt. Och Pojken fick några nya beundrare. Inte bara jag som tycker om han helt enkelt.

Men, bokhyllorna blev kvar hos fröken i fråga. Men de har de bra där, så länge inte åttafotingen välter sönder dem. Var ju på god väg igår så. Det gick bra ändå. Hon har alla åtta tassar kvar så ingen skada skedd där inte.

Tack för en trevlig kväll Tjejen. Det måste vi gör fler gånger... Nästa gång ska jag väl få i mig glassen också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv! Bloggade precis om det samma, men den verkar strula lite..

Tavian var ju ganska glad i er båda.. :)

Aaaaanytime tar vi glassen!

Postat av: Sophie

Heej! :) Hoppas du har haft en trevlig söndag hittils <3 , vill du ha fler besökare på din blogg?Spana i så fall in mitt inlägg där det står hur du helt gratis ska göra för att bli länkad i min blogg! :) Lycka till , här kommer länken: http://thisissophie.blogg.se/2008/october/vill-du-bli-lankad-i-min-blogg.html

2008-11-02 @ 15:13:30
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Anna

Vart tog min kommentar vägen?? Haha..



Tack själv sa jag! Och vi tar glassen aaanytime. Pojken är såklart välkommen tillbaka! Eller så tar vi det i en sån där mellandag som du har ibland. :)

2008-11-02 @ 15:14:35
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback