måndag eftermiddag

Hemma igen efter vändan nere på stan. Kom ner senare än tänkt, men vad gör det liksom? Ingen som saknar mig här hemma och jag fick ett av ärendena gjorda i allafall. Dumt att ta alla måsten på en gång, eller hur? *ler*. Finns ju fler dagar på en vecka liksom.

Inhandlade kalender för nästa år. Ett av dem där nödvändigt ont grejerna som var tvungen att tas nu och inte när jag fått löning. Finns redan några saker som ska skrivas ner och planeringar som redan gjorts som är bra att ha nerskrivet i kalender och inte på lösa lappar liggandes lite var som helst. Nån ordning måste det ju bli på mig också. Och just nu är det bara bra saker som ska plitas ner i de nya oskrivna sidorna. En bra början på nästa år liksom. Mera bra saker i mitt liv tack!

Resten av den här dagen kommer jag att sitta med flera olikfärgade pennor och planera nästa år. Sitta och drömma mig bort en stund och bara vara. Inta ryggläge i nya soffan och vänta på att program jag följer börjar. Riktig slappar kväll med andra ord. Synd bara att jag är ensam då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback