ny soffa!

Jepp. Jag slog slag i saken och tog mitt förnuft till fånga och införskaffade mig en ny soffa på Nisses. De har fan bra grejer där ute sen de skippade Billiga framför. Nu är det inte så billigt längre även om jag inhandlade en soffa som sänkts med fyra tusen kronor. Inte helt fel faktiskt. Så det blev att byta bil på OKQ8 och åka iväg med gamla skitsoffan som nån katt pissade ner nåt tag sen. Nu hade jag ju tänkt att införskaffa en ny, tror det var ett år sen som jag skrev om mina soffdrömmar by the way, och det var och är hur underbart som helst att äntligen fått kassera åbäket som jag hade.

Nu glömde ju Nisse berätta att det var en amerikansk bäddsoffa jag införskaffat så den vägde ton. Sen visade den sig vara större än vad den verkade i butiken så efter många om och men fick vi in den till slut. Men innan dess var jag och terroriserade Rockern och mer eller mindre tvingade upp fröken. Hon var nog för chockad att fatta vad som hände innan virvelvinden bestående av mig och Pojken var ute ur dörren igen. Hade ju bilen bara ett tag ju. Hann i allafall få en massa Tjejgos så jag var hårig från topp till tå innan jag kom iväg.

Så nu efter att ha bytt tillbaka bilen igen och fått soffan på plats och packat upp pallarna som fick också hämtas från Rockern som beställt dem åt mig sen att hyllorna kommit på plats och böcker kommit på hyllorna igen efter att fått möblera om lite plus att vi sovit en stund plus ätit druckit kaffe så är det dags att ta det lilla lugna nu. Tvp kolla på TV. Sitta i nya soffan. Fatta sitta i nya soffan... aaahhh. Nice.

Fika hos nämnda fröken ovan får komma en annan dag. När det är lugnare. Typ imorgon eller nåt?


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det är lungt! Jag hann ju vakna när ni åkt igen, innan dess var jag ju kvar i sovcoma och då spelar ju inget så stor roll! Men det är nog bara DU som kommer undan med sånt där.. Haha..



Yes, fika pls!!



Och diverse avpälsningsverktyg ligger numera i skåpet bredvid ytterdörren. Så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback