helg?

Ja. För mig är det det. Jag är ledig i två dar. Idag och imorgon. Då är det väl helg?

Nåja. Jag vet ju hur det ligger till på riktigt... det är måndag. Och helgen tog slut för typ två timmar sen. Nu är jag trött och ska sova snart. Ska bli nice. Men först bara levnadstecken från mig. Gårdagens åt ju "error" upp. Hade ju vart trevligt att kunna sticka iväg till ännu en natt och fått ur sig saker först. Gjorde ju det men inget som lämnades till eftervärlden direkt. "Error" är en ovinnerlig fiende emellanåt. Men sak samma. Kontentan av gårdagens icke existerande inlägg var att jag vart inne på fel dag hela helgen. INTE BRA!!! Att vara inne på söndag på lördagmorgonen och när klockorna (ja, jag har två för säkerhets skull) ringde igår eftermiddag var jag säker på att det var måndag innan jag fattade varför jag hade klockorna ställda. Bra? Nä. Kunde ju ha slutat med att jag försovit mig till jobbet rejält. Hur illa skulle inte det ha vart? Försova sig till nattjobb?

Men, helgen är slut för den här gången. Ska bara sova bort dagen först och sen kan jag ta itu med saker som jag hoppat över under monsterveckan. Typ markservicen hemma och sånt jox.

Men först: SOVA!!! så god natt. eller god dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback