hemma igen då

Kom hem för ett ex antal timmar sen. Landade på soffan och bestämde mig för att sitta där en stund innan jag tog itu med en del saker här hemma. Och så kan vi konstatera att det är mittinatten igen. Nej, men vad ovanligt!!! Jag VAKEN? Mittinatten??? Näää, ni skämtar aprillo med mig. Men visst... jag accepterar den trista sanningen och erkänner att jorå... uppe mittinatten igen. Projekt vända på dygnet har startat igen.

Har ju för vana att vända på dygnet när jag leker hemmafru. Och enkelt är det också har jag märkt. Har ju skrivit om det här förr men det tål väl att upprepas? Att hade jag vart hemma ensam så hade det projektet runnit ut i sanden. Men med han i närheten så är det inte så svårt. Konstigt det där... Och att sitta uppe hela nätter här hemma är ganska enkelt faktiskt. Orsak? Svårt att sova helt enkelt.

Jag behöver verkligen en hobby. Och inga förslag har jag heller fått... tack för den liksom. Vill ju ha annat än dumburk nummer ett eller två. Menmen... får väl hitta på nåt helt enkelt. Men vad????

Kommentarer
Postat av: Anna

Stickning och virkning är enkla saker att packa ihop och ta med sig. :) Kräver inte så många attiraljer heller.

Och brukar vara uppskattade julklappar dessutom! När man fyllt sitt egna förråd.. Haha..

Postat av: hRaven

Anna: Om jag hade tålamod till sånt så visst... men tanken har ju slagit mig... fast med broderi då...

2008-10-28 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback