mord och spöken

Det är det som gör mig sällskap om nätterna. Inte så mycket annat händer i min lilla värld för tillfället. Monsterveckan suger helt enkelt... men det har jag ju redan skrivit ner alltför många gpnger för att orka upprepa mig. Men det är ju tyvärr så. Onödigt att ens försöka sig på något som ens kan kallas för liv de här dagarna, eller nej, nätterna innan helgen. Blir fel i dygnsrytmen helt enkelt. Så jag får nöja mig med sällskap av mord och spöken om nätterna. Serier och repriser i all oändlighet.

JAG MÅSTE SKAFFA MIG EN HOBBY! Nåt som jag kan syssla med om nätterna utan att det gör mig alltför pigg och som jag kan lämna när det är dags att sova. Har ju den där tendensen att bli uppslukad av det jag gör att jag glömmer bort både tid och rum. Det var en som tyckte att jag kunde träna hemma när jag ändå var sysslolös. Hmmm, det går ju bort litegrann utifrån svettighet aspekten. Eller det där att det gör ju att man faktiskt väsnas en del. Är ju inte den där som skulle välja nåt stilla och enkelt heller. Ska det tränas så ska det tränas ordentligt. Annars är det ju ingen mening.  Duscha går ju... om jag vill väcka grannen mitt i natten. Eller lägga mig med blött hår. Sååå... kom med förslag istället.

Som det sett ut nu under de här två nätterna har jag lyckats hitta kläder jag klickat på och kommer att få hem snart. Blev visst så även om jag inte gillar det egentligen. Strypkoppel på hemma också tydligen. Men nu är det ju inge onödigt utan det blev stickade tröjor som jag kommer att ha nytta av snart. Blir väl bra. Nackdelen med nätroteri är att man hittar skivor man vill ha. Men där behärskade jag ju mig för det blir att sambeställa med Pojken. Både han och jag tillhör ju dem där som köper våra skivor. Något som verkar vara ganska ovanligt nuförtiden har jag märkt.

Nä. Dags att sova igen. Natten är snart slut och jag ska väl vara utvilad inför natten som kommer. Pensionsutbetalning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback