näää

Jag har verkligen ingen lust med det här just nu. Inte idag. Vill inte alls... Blöö! Men det är väl som det är ibland. Underlättar ju inte heller att veta att natten kommer att bli tung som fan. Vaknade alldeles för tidigt för att tycka att det räcker för att jag ska vara på topp. Tolv är lite för tidigt helt enkelt. Dagen blir ju inte direkt bättre av att vakna med huvudvärk. Näää, har verkligen ingen lust alls med det här.

Vardagens fula tryne gör sig påmind för mycket helt enkelt. Natten ligger framför mig och jag vet att det inte kommer att bli så lätt. Ett tag sen jag befann mig på jobbet och kaos råder i huset numera. Man ska inte måla fan på väggen heter det ju... men inte så lätt alla gånger. Att veta att vad som helst kan hända gör mig bara trött. Nu jobbar jag ju med en av de braiga kollegorna så det underlättar ju lite. Jag är bara trött helt enkelt. Och jag vet att jag inte är den enda. Vi får se vad som händer framöver helt enkelt.

Försöker stålsätta mig inför natten, men vet inte om det funkar. Känner mest att jag borde stanna hemma, men jag har inte råd att vara sjuk. Förkylningen kom tillbaka och sitter och lurar bakom pannan. Jag kan ju bara hoppas på att den ger med sig för annars sitter jag där och är helt off. Men det ska väl gå det med? Eller???

Näää... ingen lust alls. Blöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback