sista september

Gårdagen gick mer eller mindre som i dvala efter att jag kom hem. Det svider fortfarande fint på huden, men det hör liksom till. Gjorde ju sådär som jag sa att jag skulle göra i söndags. Jag rotade fram ett block och skrev en lista på morgonen. Vet inte riktigt vad det var jag tänkte på med listandet egentligen. Inte trodde jag att den första skulle bli så lång! Men det kanske ger med sig när man kommer in i det där? Att få saker avklarade så dem inte blir så långa. Idag, är listan ännu längre. Fattar inte. Men jag har väl varit omedveten om saker jag borde få gjort och saker som jag faktiskt gör om dagarna. Nåja. Jag ska inte låta listans längd nedslå mig. Bara att beta av för att den ska bli kortare. Nu skriver jag ju inte ner bara det där jag verkligen måste ta itu med. Som igår och idag står följande överst; Vakna tidigt. En stor grej för mig. Tillhör ju liksom inte vanligheterna. Vissa saker måste bara göras ibland.

Jag är uppe med tuppen idag. Klockan är jättetidig morgon. Typ den där tiden som den brukar ha när vanlliga dödliga ska på jobb. Jag får låtsas att jag tillhör dem nu i ett par dar (ska ju upp med tuppen imorgon å) innan det blir som vanligt igen. Har möte inbokat nu på morgonen. Får se om det blir nå kreativt möte eller vad. Helst skulle jag gärna vilja avboka den, men det går ju liksom inte. Hade det vart vilken annan möte som helst så visst, men inte denna. Resultatet att jag låtsas tillhöra de vanliga dödliga idag.

Morgon. Solen har inte ens vaknat än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback