sunny day

Det har varit en toksolig dag idag. Synd bara att både jag och Pojken har mer eller mindre legat och sovit under täckena och tyckt stnd om oss. Det började med att han var lite krasslig igår och jag följde tätt efter och följde hans exempel idag. Inte nog med att jag fortfarande har ont i ryggen, men som numera flyttat upp till skuldran, så sitter jag och har irriterande hosta också. Gör ju inte ryggen så mycket bättre. Skit också.

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska vara sjuk eller frisk imorgon. All logik säger mig att jag ska stanna hemma. Nåt annat säger att jag ska gå. Får se vilken sida som vinner. Pojken ligger och sover redan, han ska ju upp tidigt imorgon och sätta sig i bilen och åka hem. Nåt som varken jag eller han vill egentligen. Men vår vardag ser ju ut så än så länge. Jag försöker se det positiva i det här men lyckas inte särskilt bra. Just nu finns det inte många bra saker att vara tacksam över. Hmmm...

Undrar om jag har feber? Det verkar vara dags att köpa en sån där som visar sånt. Jaha... vända på dygnet var det ja... suck. Hade hellre legat i sängen hos Pojken just nu. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback