trötter

Jag skulle lätt kunna ta över rollen som Trötter. Nackdelen är väl den att de andra skulle säkert märka det om inte annat. Längden skulle nog avslöja mig rejält där. Nåja, trött är jag i allafall. Den tröttaste just nu och måste hålla mig vaken i minst fyra timmar till, sen gör det faktiskt inte så mycket om jag faller ihop och börjar snarka redan på hallgolvet där hemma. Just nu känns det som om det kvittar... bara jag får sova.

Att vara arg tär på krafterna. Hade säkert gått så jäkla mycket bättre med den här natten om jag hade haft energidepåer att ta av. Blev inte många timmars sömn igår på dan kan jag ju meddela. Somnade i hyfsad tid, problemet kom en timme senare då min hjärna fick för sig att det var dags att kliva upp. Inte alls bra. Inte alls nyttigt. Låg kvar och förbannade hela alltet för allt skit som jag lyckats dra till mig återigen. Nog är väl för fan nog!!! Orkar inte mer. Låg som sagt kvar och lyckades väl slumra till ett par gånger. Snoozeknappen blev väldigt populär återigen, men ingen kan klandra mig för det direkt.

Under kvällen och natten har jag kommit fram till en enkel strategi. Jag skiter i det här nu. Det får bli vad det blir. Orkar inte bry mig längre. Slöseri på energi och resurser. Känns bra att ha kommit fram till det i natt. Varför ska jag göra det när ingen annan verkar göra det? Eller snarare det att man inte blir sedd för det man faktiskt gör utan allt det andra skiten runt omkring? Jag hatar sånt. Hann ventilera av mig litegrann innan passet började med Sveg. Var inte ens i närheten så förbannad som jag var när jag gick hemifrån. Hon sa nämligen nåt som jag inte hade tänkt på. Och det är en bidragande orsak till varför jag kom fram till det där ovan.

Morgonen är snart här och dagen börjar gry vid horisonten. Idag ska jag ta itu med saker som jag skjutit på ett tag nu. Lägga energin på nåt som faktiskt kommer att få mig att må bättre. Men först kommer jag att sova bort en stund. Tror faktiskt inte att det gör så mycket. Det viktigaste först. Sen allt det andra.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback