vaken än

När man vill ha John Blund på besök så verkar han vara bortblåst helt enkelt. Jag vann nattens duell och han tog sig vidare till andra nejder. Verkar som om han gav upp om mig helt och hållet. För här sitter jag nu och är pigg. Eller ja, piggare än i natt och på gränsen till övertrött. Vansinne.

Blev ju inte att åka hem direkt efter jobbet heller. Möte på stan och därefter hann jag med att springa in på banken, inhandla nya skor, en ny skiva och så en promenad hem också. Allt innan elva... Jag kan ju vara väldigt effektiv när jag väl vill. Synd bara att viljan inte verkar infinna så ofta numera. Eller snarare det där när tiderna passar. Mina tider och de vanliga dödligas är ju två helt skilda saker.

Måndag idag. Ny vecka. Vart är jag på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback