äh... dra nåt gammalt över mig!

Ingen bra dag. Ingen bra dag alls idag. Suger pung. Suger royal pung*. Skitdag. Fan.

Tror jag är lite pms:ig. Inget allvarligt. Bara sådär vidrigt irriterad och förbannad på det mesta idag. Igen. Stör mig på saker som jag inte borde störa mig på. Som att jag idag gick upp tidigt. Vad fan det var ju jag själv som tyckte att väckning klockan på nio kan ju vara bra då kan jag ju inte vara störa mig på det. Jag borde väl inte störa mig på det... egentligen. Suck. Men väckning klockan nio är ingen bra idé när man inte kan sova som man tydligen ska. Och nej, inga piller igår heller. Ja, jag vet. Jag ska. Lugn. Jag hinner. Inte måndag än. Jag har heeela helgen på mig!

Hmmm... ni som inte varit här inne förr och det här är det första som ni läser måste ju tro att jag är lite schizofren (jävla stavning på ett ord det där med). Det är jag inte. Vad jag vet. Nej... jag är inte sjuk. Vad jag vet. Ähh... orka förklara nu liksom?

Fredag innan (min) löning. Men sak samma egentligen. Har ju ändå inget att göra den här helgen. Stort jäkla blöö helt enkelt.

Ännu ett inlägg utan substans och djup. Ännu ett inlägg utan vettig orsak. Bara spott och spe och sprida lite galla över nätet. Livet suger royal pung idag. .Jag tror jag ska ta och dra nåt gammalt över mig. Allt annat kan dra åt helvete helt enkelt. INTE en bra dag idag.

Jag tror jag är lite pms:ig. Inget allvarligt. Bara en tjejgrej.



* Ja, jag vet! Jag vet fortfarande inte ur det känns rent bokstavligt men det är ett uttryck! Jees (himlarmedögonen)

Kommentarer
Postat av: Rockern

Kramar på behörigt avstånd

Postat av: hRaven

ingen fara vännen :)men tack ändå

2009-04-24 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback