äh... II

Dagen fortsätter att suga rejält. Men å andra sidan kan den inte bli värre heller. Var och handlade saker jag kan äta under helgen så jag slipper gå utanför dörren närmaste dagarna. Sen satte jag mig ner och tog itu med ekonomin. Den som kommer att vara icke existerande under kommande månaden. Skit också! Inkomsten sinar rejält när man går och blir sjuk såhär. Blöö!

Ångest deluxe väller över en i omgångar. Jag vet ju att jag överlever. Jag lider ju inte nöd direkt och det är ingen risk för att kronolle knackar på på ett tag i allafall, men ändå. Jag vill handla saker! Köpa onödiga saker. Sen bidrar ju inte vetskapen om att sjukskrivningen går ut om en vecka. Att ens tänka tanken om att jag skulle befinna mig på jobbet igen om en vecka gör att det blir lite svårt att andas emellanåt. Även om jag inte hyperventilerar (än) så känns det som om jag kommer att få det lite jobbigt den här helgen. Rent ångestmässigt. På måndag vet jag hur närmsta framtiden blir för min del. Det är långt till måndag. Väldigt långt.

HATAR DET HÄR!!!


Vill saker!

Den här dagen är ingen bra dag.

Andas var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback