fis i rymden

Mötet med psykdoktorn gick sådär som jag misstänkte.

Papper i handen om fortsatt sjukskrivning, med nya diagnos.
Ny tid om en dryga månad.
Hög med recept. Inklusive nya.
Påminnelse om remiss till samtalsterapin som jag ska ha.

Det nya var att jag fick;
Remiss till kemlabb för blodprovstagning. Kolla så att allt är okej och så.
Och remiss till en CET scan. Hjärnkoll för er som inte vet det. Vilket ska bli intressant som fan. 


Kasse med innehåll för 1775:- från apoteket. Högkostnadsskyddet gick ut typ nyss. Det var väl typ ett år sen jag hade lunginflammation sist? Tror det var nåt sånt. Typiskt, men å andra sidan så blir det ju billigt sen. Man får se de positiva i allt.

Det betyder att jag i allafall idag slipper göra studiebesök på en annan plats.

Nu ska jag bara försöka landa. För imorgon ska jag börja med mina avslut och börja med mina börjor.  Fattar ni? Nej. Inte jag heller.


Kommentarer
Postat av: Rockern

Jag vill ha scan! Varför får inte jag nån?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback