fredagsfixelidonar

Pojken är på väg neråt i detta nu.

Och jag pillar på saker här hemma.
Lite här och lite där.
Och bara vill möblera om.
Varifrån kommer denna klåda?
Fixelidonaklåda klådan?

Jag vill pilla på saker.
Jag vill pilla på nya saker.
Jag har inga nya saker.
Jag vill vandra längst okända gator.
Jag vill vandra mellan okända hus.
Jag vill se en annan natthimmel.
Jag vill se samma måne någon annanstans.

Jag vill bort.
Jag vill hem.

Fredagsfixelidonar.
Fredagskattmys.
Fredagskaffe.
Fredag.

Jag har varit och handlat.
Jag har diskat.
Jag har rensat kattlåda.
Jag har dammsugit.

Jag ska vattna blommora.
Jag ska duscha.
Jag ska pussa på Pojken senare.
Jag ska laga mat.

Jag vill...

Åååh... 
Jävla klåda.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ååh jaa va kul att ni kommer dit! :D Va skitlänge sen vi sågs ju :(



krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback