glömsk

Jaha?

Efter en sömnlös natt med vändande och vridande på både kropp och knopp ett antal varv så lyckades jag väl somna innan gryningsljuset nådde mitt fönster. Då spelar det väl ingen roll att jag har två katter som tyckte att det var dags att börja få liv i mig nån timme senare? Jag har ju legat ner i sängen jättelänge jue.

Nu gjorde det ju inte så himla mycket att de sparkade upp mig en timme innan klockan skulle ringa. Planen var ju att leka tvätterska ett par timmar. Planen var ju jättebra om det inte hade vart för att jag hade skrivit in fel tid i kalendern (elva istället för två). Bara att ta sig in igen då. Nu ser jag ju inte det här som värsta nederlaget då jag hade i allafall kommit ihåg vilken dag det var jag hade bokat tiden. Det har ju hänt det med. Att man minns rätt tid med fel dag. Jobbigare. Men hur kommer det sig att man inte ens kommer ihåg två saker på vägen in från tvättstugan? Dag och tid? Hur svårt är det på en skala egentligen? Bah! Måste jag börja ha med mig kalendern ner till tvättstugan nu också? Skit också!

Nåja. Tvätterska får jag ju leka i allafall idag. Bara senare än tänkt.


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Kalendern? Har du ingen mobil du kan lägga in en påminnelse i istället för att kånka på en agenda? Mobilen brukar man ju ofta ha med sig i fickan av ren vana, liksom... =)

Postat av: hRaven

Sol: jag tillhör dem där som inte bär med mig mobilen överallt. Vilket också gör att jag inte använder den som kalender. Sådär jätteovanlig på det sättet. Åldern skulle jag tro.

2009-04-16 @ 01:40:35
Postat av: ~Sol~

Mmmm, du är ju hela 3 ½ månad äldre än jag, så det måste vara det... asg

2009-04-18 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback