påskdagen

Söndag och strålande solsken.

Jag flaxade över till andra sidan staden och landade hos Rockern under tidig eftermiddag så vi skulle hinna umgås och ses även i dagsljus. Känns som om jag träffat folk på kvällar annars de senaste åren. Kan ju vara bra att visa för folk att jag inte smälter i solsken. Så är det ju trevligt med lite omväxling. Blev att jag inhandlade lite gotta till fröken i fråga och satt sen och pratade. Eller ja, jag pratade nog mest. Hon lyssnade så snällt och jag kan ju bara hoppas på att jag inte tråkade ut henne alltför mycket. Behövde prata om saker och ting, och med henne slipper jag ju förklara alltför mycket kring en del saker.

Nåja. Det blev lite mat i magen också. Varsin påskpizza slank väl ner. Godiset jag hade med mig till henne fick hon behålla själv. Hoppas hon kan sova för allt socker hon får/fått i sig sen dess. Coca Cola blev ju också kvar. Jaa... är hon inte dampig sen innan så torde hon vara det nu. Sorry. Hehe.

Blev lite hundpussar också. Men inte så mycket kattgos. Det pågår ju tydligen en maktkamp därborta och då finns det ingen tid för gos heller. Men å andra sidan så är jag ganska bortskämd med den varianten numera. Har ju två goskatter själv jue.

Påskdagen är snart slut och jag funderar allvarligt på att krama kudden tidigare än vanligt. Tröttmössa på. Känns bra.

Tack Rockern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback