svart som natten

Mitt i natten igen. Fåfängan tillfredställd för den här gången. Och som ni kanske förstår av rubriken så blev det svart... igen. Känns bra. Inte van vid det än. Ögonen spelar mitt ett spratt varje gång jag ser mig i spegeln. Men det går över snart.

Även om jag inte fick nå hjälp med mitt val tidigare idag så fanns ju funderingarna där. Jag kunde ju ha fortsatt att gå runt med det röda en månad till eller kanske till och med två. Så det blev att Pojken fick avgöra. Ja, faktiskt. Inte för att jag inte kan ta beslut själv. Inte för att hans tycke och smak avgör vad jag gör med mitt yttre. Jag kan ta såna beslut själv. Jag väljer ju ändå att se mig själv i spegeln varje dag. och eftersom jag velade så sa jag det till honom. Inte som en fråga utan mer som rött eller svart. Han har aldrig sett mig i svart. Han har sett bilder på mig i svart. Jag trivs i det svarta. Sååå.... resultatet blev svart. Blåsvart.

Bild kommer här:



En liten en men det räcker väl? Svart som natten. Igen. Och ja... jag vet... bilden är tagen med mobilkamera. Och jag är medveten om att jag ser ut som att komma direkt ur en japansk skräckfilm. Liksom lite meningen kanske? Kan ju inte visa hela nyllet bara för att.

Byebye redhead för den här gången. Ses igen någonstans i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Rockern

Haha, välkommen till de blåsvartas skara igen! :D

Postat av: hRaven

missed me ? ;)

2009-04-17 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback