world is spinning

Andas människa. ANDAS!!!

Alltså... jag tror jag dör.
På ett BRA sätt.
BRA, fattar ni?

När jag hade skrivit färdigt och hunnit logga ut så kom ett samtal. Rösten på andra sidan visste inte riktigt vad den skulle säga så jag antog det värsta. Det visade sig att det borde jag inte ha gjort. Eftersom jag från och med idag kan be min chef fara och flyga. Jag kan säga till henne att hon kan ta mitt jobb och stoppa upp den så långt hon bara kan. Jag kan ge henne långfingret och långnäsa och allt det andra man kan tänka sig eftersom jag har fått ett nytt jobb!

JAG FICK TJÄNSTEN!!!

Jag fick jobbet. Fattar ni? FÖRSTÅR NI? Jag kommer att få en ny chef inom kort.

Jag tror jag dör.
Andas människa. ANDAS!!!

Nu är det bara en del samtal som behöver göras. Saker som behöver sägas. Avslut. Och nya börjor.

Jag tror jag dör. På ett bra sätt alltså.

Världen snurrar lite fort nu tycker jag. Men det gör faktiskt inte så mycket just nu. Tiden i eftermiddag kommer att vara en liten fjärt i rymden känner jag. Piss i havet och så vidare. Livet blev så mycket enklare helt plötsligt. En del i problemet har försvunnit. Oket försvann.

Andas människa. Andas!!

*tokler*

Kommentarer
Postat av: Rockern

Hahahaha..

Postat av: ~Sol~

GRATTIS!!!



Murphy kan han också. Släppa taget alltså. Nu är det nya tag som gäller. Jag är så himla glad för din skull! =)

2009-04-27 @ 16:45:06
Postat av: E

G R A T T I S ! ! ! Det är ju helt jävla underbart!!



Kram/E

2009-04-27 @ 19:13:44
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback