behov av distans?

Nähä. Menar ni. Tror ni verkligen att jag har LITE behov av distans? Konstigt. Vet inte var ni fått det ifrån *himlarmedögonen*.

Onsdag idag och jag har väl vart uppe sisådär fyra timmar snart. Sömnen är ju som det är emellanåt där den är inne i sin värsta fas igen. John Blund är osams med mig igen tror jag. Eller så har jag andra saker som snurrar i skallen som neutraliserar sömnpulvret.

Efter idag så kommer jag att ha det i en och en halv vecka åtmistone. På grund av yttre omständigheter så har jag nu blivit tvungen att ta ut två semesterdagar. Men det blir ju ingen semester att tala om egentligen. Ska åka iväg med närmaste familjen och eskortera morbror P i jorden.

En och en halv veckas ledighet väntar. Får ner Pojken redan imorgon kväll. Sen ska jag hinna med att leka hemmafru också innan jag åker iväg på begravning. Dagen kommer att kännas väldigt lång med tanke på vad som väntar på andra sidan. Underlättar ju inte att dagen förlängts med fem timmar jämfört med vanlig personalmötesonsdag. Ska liksom umgås med dem där är åtta timmar. Hur det nu ska gå i fridens tecken vette fan. Det enda jag kan göra är att se till att jag inte går in i försvar och allt bara blir pajkastning. Inget bra kommer ju ur sånt beteende.

Snart ledig i en och halv vecka. Men så ska jag ju överleva dagen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback