bruten långfingernagel

Aj, säger jag bara när det gäller min brutna nagel. AJ! och samtidigt så var det det mest intressanta som hände under hela fredagen. Långfingret är dagsläget inkapslad i plåster för att skydda i allafall litegrann.

För det andra orkar jag liksom inte ens skriva om. Allt det där som jag redan har ältat i all oändlighet. Hur jag vaknar för tidigt. Hur jag inte kan somna om. Hur trött jag är. Och att jag sitter uppe på jobbet och undrar över livets mening. Blir alltmer förundrad över att jag faktiskt sitter här jag sitter. Fortfarande.

Farsan har idag varit nykter i 16 år. Vem hade trott det? Men efter förra veckans resa så måste jag faktiskt säga att jag skulle föredra att ha honom småfull emellanåt. Han kan vara väldigt krävande som människa när han är nykter. Och ja, jag kan faktiskt skriva/säga så.

Morsan meddelade för några dagar sedan att hennes grannes bror gått bort. Jaha? Alltså... missförstå mig rätt nu... på vilket sätt ska jag liksom bry mig? Jag har aldrig träffat karln. Vilket plan berör det mig? Allvarligt alltså? Ska jag liksom lägga energi på det... också?

Känns inte riktigt bra det här.


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha asså felåt för att jag skrattar. Men det där du skrev om att din mammas granne hade dött. Ja men eller hur, varför ska du bry dig om det? Lägga energi på nån du aldrig har trättat? Jag känner igen det där. Många verkar LETA efter saker att må dåligt över. Som tex typ det här. Killens mammas grannes mammas brorsa bla bla har dött.! Hemskt hemskt.!? Jaha? Vad ska jag säga? Okey...tråkigt...Varför ska jag bry mig? Nån sportnisse dog i en olycka under en tävling för nån vecka sen. Ja ja det är väl tråkigt. Men syssla inte med sån sport som faktiskt är farlig. Varför gillar folk att prata om döden så jävla mycket. När det gäller folk som dom verkligen inte känner? Va va va?? Haha nu vet jag knappt vad ajg har skrivit här meeeen. Skitsamma :)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback